Labels

Monday, December 19, 2011

Baju Cinta


Baju Cinta




Seorang ibu mertua (berumur lingkungan 50an)datang menziarahi rumah anak menantu perempuannya yang baru berkahwin. Setelah membunyikan loceng, si mertua terkejut bila tengok menantu perempuannya yang membuka pintu tanpa seurat benang pun di badannya. Tanpa di tanya, si menantu berkata:
"Saya tengah menunggu suami saya pulang dari berkerja!".
"Tapi kenapa kau telanjang bogel!!!???" marah si ibu mertua.
"Ini BAJU CINTA saya" balas si menantu
"BAJU CINTA ??" si mertua kehairanan
"Ya, suami saya menyukainya, saya juga begitu senang MEMAKAInya"
“Saya harap mak dapat balik dulu sebelum suami saya pulang kerana tentu suami saya nanti akan berasa malu melihat saya memakai BAJU CINTA ini di hadapan mak" pinta si menantu.
Si mertua faham kehendak anak menantunya. Dalam fikirannya mungkin itu cara terbaru si isteri melayan sang suami. Di dalam perjalanan pulang si mertua mendapat idea. Fikirnya dengan mengikut cara anak menantunya, sudah tentu dia dapat mengeratkan hubungannya dengan suaminya yang sudah berumur. (Dah tua makin romantik lah tu.....)
Sampai aje di rumah, si mertua tadi menanggalkan semua pakaiannya, mandi, pakai bedak banyak-banyak, minyak wangi satu botol. Kemudian si mertua tadi pun menunggu suaminya pulang dari bekerja.
Beberapa ketika suami si mertua tadi pulang, dengan bangganya si mertua tadi menayangkan tubuh badan yang tanpa seurat benang kepada suaminya. (dengan gaya ala... Ziana Zain)
"Kenapa dengan kau nie ... buang tebiat???" marah si suami tadi.
"Ini lah BAJU CINTA bang" kata si mertua tadi
"Hah? BAJU CINTA???" soal  si suami sambil memandang dari atas ke bawah.  Seketika si suami tadi menambah....
"KENAPA TAK SETERIKA DULU ??? NAMPAK SANGAT BANYAK KEDUTNYA"

No comments:

Post a Comment